2022-09-29T11:15:35+03:00

השוק מציע מגוון עצום של מקדמי הגנה והמדריך שלנו עושה סדר ועוזר לכם לבחור את התכשיר הטוב ביותר עבורכם

קרן אוחיון

 כולנו כבר יודעים שמקדם הגנה הוא חובה בקיץ בפרט ובישראל החמה גם ביתר ימות השנה עתירי השמש. הכנו לכם, ביחד עם סתוית סבג, מנהלת מותג סקינגארד, מדריך שקל ופשוט לאמץ בכדי שכולכם תוכלו לדעת אחת ולתמיד איך בוחרים מקדם הגנה אפקטיבי באמת ואיך משתמשים בו באופן הנבון ביותר.

יוצאים לשמש בכיף

בניגוד ליחסי הציבור הגרועים של השמש – קרני השמש מכילות גם יתרונות בריאותיים משמעותיים כמו ויטמין D שאחראי בין השאר למצב רוח טוב וחוסר בו יכול להוות סיבה למצב רוח גרוע. לכן, כדאי להקפיד על חשיפה מבוקרת לשמש תוך הכללים הבאים: חשיפה למן קצר, הישארות במקום מוצל, יציאה לשמש בשעות הפחות מסוכנות (עד 10 בבוקר ואחרי 16:00 אחר הצהריים), לחבוש כובע ולהצטייד בתכשיר הגנה. 

לומדים לקרוא את האותיות הקטנות

כל חברה מתהדרת בתווי תקן שונים ואתם כבר מבולבלים? לפניכם הסבר קצר ופשוט לכל צירופי האותיות שמופיעות על המוצרים השונים:

UVA  קרני השמש הארוכות שחודרות לשכבות העמוקות של העור. את הנזקים של הקרניים הללו ניתן לראות רק שנים רבות לאחר החשיפה לשמש.

UVB אדמומיות, שלפוחיות, כוויות – כל אלה נגרמות בגלל קרני השמש הקצרות שחודרות לשכבות העליונות של העור וגורמות לנזקים בטווח הקצר.

SPF – מידת סינון הקרינה. המספר ליד האותיות מציין בדקות את משך הזמן שבמהלכו התכשיר עובד. יש לזכור שהעור מתחיל להישרף כ-10 דקות לאחר תחילת החשיפה ולאחר מכן כל מספר שמצוין ליד האותיות יש להכפיל ב-10.  כלומר, spf30  מתאים ל-300 דקות, 50 ל-500 דקות וכן הלאה.

מוצר איכותי – והרווח כולו שלכן

מקדם הגנה הוא כמו כל תכשיר קוסמטי וגם עליו חל הכלל שגורס שיש לבחור מוצר איכותי וכידוע, מוצר טוב איננו בהכרח מוצר יקר!

חשוב לבחור מוצר הגנה מהשמש ממותג שזה תחום התמחותו (כמו סקינגארד כמובן) שהוא מצויד בתווי תקן רשמיים של משרד הבריאות ומחקרים שמוכיחים את יעילות המוצר. מוצרי סקינגארד למשל עומדים בתקינה האירופאית המחמירה UVA BALANCE, ומומלצים ע"י האגודה למלחמה בסרטן.

ועוד דבר: גם במקרה של מקדם הגנה חל חוק התוקף של המוצר. כמו לכל קרם אחר, גם לקרם ההגנה יש תוקף מיום שפותחים אותם ועל כן, חשוב לוודא כי אנו לא משתמשים במוצר הגנה מלפני כמה שנים שכבר פג תוקפו.

בוחרים את המוצר שמתאים לכם אישית

מעבר לעובדה שחשוב שתכשיר ההגנה יהיה היפולארגני, ללא פארבנים, מתאים לעור רגיש וכולי חשוב שנבחר תכשיר שאופן השימוש בו מתאים להרגלי שלכם ולצרכים שלכם ושיהיה לכם קל ופשוט לזכור להשתמש בו.

מוצר הגנה יעיל ומהיר, שמאפשר לכם להשתמש בו בלי ללכלך את הידיים (למשל, בחוף הים) הוא הסטיק השקוף – המילה האחרונה בתחום החדשנות, מבית מותג סקינגארד. המוצר מתאים גם לילדים ללא חשש שהקרם ייכנס להם לעיניים.

הסטיק החדש של סקין גארד מגיע בדרגת SPF50 מתאים לכל סוגי העור, היפואלרגני, עמיד במים, נטול אלכוהול, פארבנים או בישום, לא משאיר סימנים לבנים ועומד בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE.