2024-02-04T10:12:24+02:00

מחקרים מוכיחים שכל אישה זקוקה ל-8 שעות שינה רצופות בלילה בין השאר בכדי לשמור על  עור פנים במראה בריא ורענן. אבל עם יד על הלב, מי יכולה להרשות את זה לעצמה? המדע שוקד על מחקרים ומציאת פתרונות שימלאו אחר החסך של השעות האלה (שלא בכדי מכונות "שנת יופי") וקרם לילה מהדור החדש הוא בהחלט אחד מהם.

בזמן שאנחנו ישנות – מערכות הגוף מאיטות  והמרוויח העיקרי מכך הוא העור. הבנה של התהליכים המתרחשים בעור הפנים בשעות הקטנות של הלילה יכולה להוות עבורנו מתנה אמיתית כיוון שכל מה שאנחנו צריכות לעשות בכדי לקבל אותה הוא למרוח על הפנים קרם לילה ייעודי ו…ללכת לישון.

העור פועל לפי העקרון הבא: ביום מתגונן בלילה מתחדש.  חילוף החומרים בגוף מהיר יותר בלילה מאשר בשעות היום, השרירים רפויים בזמן השינה והגוף עסוק בשיקום הנזקים שנגרמו לו בשעות היום כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים.  בזמן השינה אנחנו לא מזיעות (בהנחה שהטמפרטורה בחדר מתאימה למזג האוויר) ולכן קרם הלילה נשאר על הפנים באין מפריע, אין קרינה שיוצרת ראדיקלים חופשיים ואין הפרעה של גורמים סביבתיים כמו עישון וזיהום אוויר. תוסיפו לכך את העובדה שהגוף נח ולכן רגוע, ותקבלו שורה של תנאים אידיאליים לספיגה איכותית ויעילה של הקרם.

"כל המחקרים מראים ששינה חשובה לבריאות הגוף והעור כאחד", אומרת סתוית סבג, מנהלת תחום הטיפוח של קרליין. "בלילה, בזמן השינה, הגוף נמצא במנוחה מלאה. כל מערכות הגוף והאנרגיות שלו מוקדשות לתהליכים הפיזיולוגיים כמו חילוף חומרים, התחדשות התאים ועוד. השינה ממלאת את הגוף באנרגיות חדשות ותפקיד גלי השינה הוא לתקן את הנזקים שנגרמים לעור בשעות היום וגם להאט את קצב הזדקנות העור".

למה בעצם צריך שני קרמים נפרדים ליום וללילה? "הלילה הוא הזמן האידיאלי להזין את עור הפנים והגוף במרכיבים פעילים עשירים, שלא תמיד מתאימים בשעות היום ובמיוחד בקיץ", מסבירה סתוית סבג. "בנוסף, בקרם היום שלנו קיימים מרכיבים כמו מקדם הגנה שממש מיותר לשים על העור בשעות הלילה, בהן אנו לא זקוקים להגנה מפני השמש. במקום זאת, עדיף לבחור בקרם שמכיל מרכיבים פעילים ייעודיים שלא מתאימים בשעות היום".

בלילה מומלץ לבחור קרם שמותאם לסוג העור שלך ומיועד לטפל במה שמפריע לך ביותר: הפחתת קמטוטים ומיצוק העור, יובש מוגבר, הפחתת כתמים שכבר קיימים על גבי העור וכדומה. בנוסף לכך, בלילה מומלץ ביותר להוסיף גם סרום, שיגביר את יעילות המרכיבים הפעילים והיעילים שיש בקרם הלילה.

בוחרים בקרם לילה המתאים לסוג העור שלך. כדאי לבחור בקרם שהמרקם שלו נעים ונספג בקלות.

מנקים היטב את הפנים בתכשיר המתאים לעורך ולמצבו.

מורחים כמות קטנה של קרם בנקודות על כל הפנים ואז מעסים את הקרם לתוך עור הפנים בתנועות מעגליות.

נמנעים ממריחת קרם הלילה קרוב איזור העיניים (עבורם בחרי קרם עיניים ייעודי) אבל בהחלט מורחים על איזור הצוואר והמחשוף.

בסיום השימוש מאחסנים את הקרם במקום מוצל ויבש, למשל בשידת האיפור בחדר השינה (אבל לא בחדר האמבטיה רווי הלחות). ניסיתם את המסכות פנים שלנו?