2024-03-19T12:56:30+02:00

פנים נקיות ללא רבב הן הבסיס לעור פנים יפה ובריא. אך מהי הדרך המושלמת לנקות את הפנים? האם אפשר להסתפק בניקיון באמצעות הידיים וכריות האצבעות או שצריך לבחור בספוגית או מברשת כדי לנקות את העור באופן מושלם? על כל אלה ועוד משיבה סתוית סבג, מנהלת תחום הטיפוח של קרליין, שהכינה לנו את מדריך ניקוי הפנים המושלם.

מנקים את העור לפחות פעמיים ביום: את הפנים יש לנקות מדי בוקר לאחר שנת הלילה בכדי להסיר את השומנים שנצברו על העור בזמן שנת הלילה. ניקוי העור בבוקר חשוב במיוחד למי שמתאפרת – כי איפור על עור פנים לא נקי, יותר מראה לא אחיד, לא אסתטי ולא מושלם. את העור מנקים בפעם השנייה בערב כדי להסיר את האיפור, הערפיח, זיעה וכל הלכלוך שנצמד לעור הבפנים  במהלך היום ומתערבב עם השומן הטבעי שהעור מייצר. השארת הלכלוך על הפנים בותמת את הנקבוביות ולא מאפשרת לעור לנשום במהלך שנת הלילה.  למתאפרות ביננו – לפני שמנקים את הפנים, רצוי קודם כל להסיר את האיפור עם מסיר איפור מותאם לסוג העור ומסיר איפור עיניים ייעודי ורק לאחר מכן לעבור לניקוי כל הפנים בסבון או ג'ל. 

לרכישת מסיר איפור לכל סוגי העור>>

לרכישת מסיר איפור לעור רגיש>>

כמו בכל מוצר טיפוח, גם במקרה של בחירת תכשיר ניקוי יש לבחור בתכשירי ניקוי פנים אשר מתאימים במדויק לסוג העור. עולם הטיפוח העכשווי מציע מבחר גדול של תכשירי ניקוי לסוגי עור שונים, במרקמים נעימים ונוחים לשימוש, למשל ג'ל מקציף.

סבון פנים מקציף במרקם ג'ל נעים של קרליין מועשר בתמצית מלפפונים שמגיע באריזת שפופרת קומפקטית משולבת עם מברשת ניקוי ייחודית להשלמת פעולת ניקוי עור הפנים. התכשיר מסייע להסרת תאים מתים ועידוד תהליכי התחדשות בעור, מרענן את שכבת העור העליונה למראה זוהר וחיוני ואינו גורם ליובש. התכשיר מתאים לניקוי כל סוגי העור, לבוקר ולערב.

דרך קלה  מאוד לדעת אם התכשיר איכותי ומתאים לעורך והיא לחוש את העור מייד לאחר הניקוי ולפני מריחת קרם הלחות. אם העור מרגיש רענן, רך, רגוע ונינוח, ללא תחושת אי נוחות או כיווץ מטריד – את מחזיקה בתכשיר ניקוי איכותי.

לרכישת סבון פנים במרקם ג'ל מרענן לניקוי הפנים>>

כל אחת והדרך שהיא מעדיפה: אפשר לנקות את הפנים עם האצבעות ואפשר לעשות זאת באמצעות ספוג ייעודי או מברשת ניקוי מיוחדת.

ניקוי הפנים עם האצבעות – כשמנקים את הפנים עם מים ותכשיר ניקוי, מומלץ לבצע תנועות עיסוי קלות הממריצות את מחזור הדם ועוזרות להסרה טובה יותר. 

ניקוי הפנים עם ספוג או מברשת – כשמנקים את הפנים עם ספוג ייעודי או מברשת ניקוי ניתן לנקות את העור באופן יותר עמוק ויסודי וכך להסיר כל סוג של לכלוך והצטברות שומנים לעומק נקבוביות העור. מברשת ניקוי גם מאפשרת להגיע לכל איזור בפנים, אך חייבים לבדוק שסיבי המברשת עדינים ולא שורטים את העור. 

לאחר ניקוי הפנים יש לייבש את העור באמצעות טפיחות עדינות (ולא ניגוב אגרסיבי) עם מגבת פנים רכה. להיגיינה מקסימלית, ניתן לנגב את הפנים עם מגבת נייר סופג ולהשליך אותה לאחר הייבוש.

הצוואר הוא חלק בלתי נפרד מעור הפנים שלנו, ולכן חשוב לא להזניח אותו ולנקות היטב גם אותו עד איזור המחשוף.  לעומת זאת, את איזור העיניים, יש לנקות אך ורק באמצעות מסיר איפור עיניים.

את ניקוי הפנים ניתן להפוך למושלם אם משלימים את הניקוי עם  מי פנים או מים מיסלריים  שעוזרים להחזיר את האיזון  החומצתי לעור (PH) ומכינים אותו ר למריחה של סרום וקרם הלחות.

לרכישת מי פנים להשלמת הניקוי>>