2024-02-04T09:47:53+02:00

כל מי שמתאפרת כבר יודעת – איפור חייבים להסיר בסוף כל יום. אין דבר שמזיק יותר לעור הפנים מאשר ללכת לישון עם איפור, ובטח כשמדובר באיפור כבד. סתוית סבג, מנהלת תחום הטיפוח של קרליין, מסבירה ש”הסרת איפור וניקוי הפנים הם שלבים מאוד חשובים לקבל מראה עור פנים בריא, יפה ומטופח. האיפור סותם את הנקבוביות לאורך זמן, מה שלא מאפשר לשומן שהעור מפריש לצאת החוצה וכך נוצרים פצעונים וקומודונים ("שחורים", בשפה המדוברת) ומראה העור בסופו של דבר יראה עייף ולא נקי".

אם את רוצה למרוח קרם לילה על עור פנייך, הסרת האיפור וניקוי הפנים הופכים להיות חשובים כפליים: "בכדי שהקרם ייספג באופן אופטימלי, יש לנקות היטב את עור הפנים לפני הנחת הקרם ולהסיר כל שארית של איפור".

מגבונים לחים הם הפתרון המהיר להסרת איפור והם גם יעילים ביותר כשאת מחוץ לבית וצריכה מוצר מהיר וקל לשימוש.  עם זאת, מגבונים לחים להסרת איפור יהיו אפקטיביים בעיקר עבור מי שהאיפור שלה קל. אגב, יש כאלה שמשתמשות במגבונים גם להסרת איפור וגם לרענון, שווה לנסות. כדאי לבחור במגבונים רכים המועשרים בתמציות צמחיות ומינרלים שאמורים להרגיע את העור ולהעשיר אותו בלחות.

אז דיברנו על הסרת איפור וניקוי הפנים ועל הקשר ההדוק ביניהם. מים מיסלריים הם הפתרון למי שמבינה כבר שהפעולות האלה חשובות ביותר ורוצה לאמץ תכשיר אחד שיודע לעשות הכל. המים המיסלריים מסירים כל סוג איפור: פנים (מייק אפ וכדומה), עיניים (צלליות וכדומה) ושפתיים (ליפסטיק וכדומה). המים המיסלריים של קרליין נטולי אלכוהול או בישום ואינם מייבשים את העור. המים המיסלריים יעשו את פעולת הסרת האיפור בו זמנית עם פעולת ניקוי העור וכל זאת הודות לעובדה שהם מכילים מולקולות מיקרוסקופיות שממיסות ולוכדות את האיפור, ובאמצעותן ניתן להסיר איפור ביעילות רבה ובמהירות, ללא צורך בשטיפת הפנים במים לאחר מכן והכל, שוב, בפעולה אחת.

אלה המתאפרות באיפור מלא: מייק אפ, פודרה, ברונזר, קונסילר, צלליות, אייליינר, עיפרון עיניים, עיפרון שפתיים וליפסטיק, צריכות להשקיע קצת יותר זמן בהסרה נכונה של האיפור, על אחת כמה וכמה אם את בוחרת במוצרי איפור עמידים שאמנם מחזיקים מעמד שעות רבות אך גם מכבידים על עור הפנים ובמיוחד על העיניים. מסיר איפור דו פאזי – הוא תכשיר הסרת איפור יעיל עבורך. מסיר איפור דו פאזי מותאם במיוחד להסרת איפור עיניים והוא מעולה כי הוא ממיס היטב ובמהירות רבה את האיפור ולא משאיר תחושת יובש או גירוי בעור.  המסיר הדו-פאזי מורכב משני חלקים: החלק העליון מכיל סיליקונים עדינים שממיסים את האיפור ומאפשרים הורדה קלה מהעור. החלק התחתון מכיל מים מועשרים במינרלים ומרכיבי לחות, שמרגיעים את העור לאחר הסרת האיפור ולכן אפשר בהחלט להשתמש בו להסרת איפור הפנים כולו, ולא רק לעיניים. יעניין אותכם לראות את הלקים?