2022-09-29T11:18:20+03:00

בעולם המערבי המודרני גיל 50 פלוס-מינוס נחשב לאמצע החיים. רוב הנשים עדיין עובדות בגיל זה, צולחות אתגרים ושוברות שיאים בקריירה ובחיים האישיים כאחד.  חלקן גם עושות שינוי כיוון סביב הגיל הזה, במטרה להגשים שאיפות חדשות וישנות כאחד, להגשים את עצמן ולנצל את הזמן הפנוי שהתפנה, למשל כתוצאה מכך שהילדים בגרו ועזבו את הבית.

אבל גם האישה הנמרצת והמאושרת ביותר בגיל 50 תרגיש את סימני הזמן על פניה.  עור הפנים הופך להיות דק יותר ויותר, העור מאבד לחות עד כדי יובש שסימניו ניכרים על הפנים ובאים לידי ביטוי בחוסר גמישות ואי נוחות. גם הקמטוטים של שנות ה-40 הופכים להיות קמטים של ממש. גם גוון העור מאפיר, ומראה עור הפנים באופן כללי נראה עייף ורפוי, ובאיזורים מסוימים ניכרת צניחה משמעותית.

סתוית סבג, מנהלת תחום הטיפוח של קרליין מדגישה שכל אלה חלים בצד השינויים הפיזיים של גוף האישה בת ה-50: "כתוצאה מהגיל הכרונולוגי ומהשינויים ההורמונליים שהוא מביא איתו, גוף האיש עובר שינויים משמעותיים. את סימני הגיל ניכר לראות בעור שהופך להיות פחות גמיש ועם כתמים בפנים ובידיים (אבל לא רק שם) ומהעובדה שהקמטוטים הדקים הופכים לקמטים של ממש שלא ניתן לא להבחין בהם.  כל זה קורה מאחר שמערכת הספיגה וההתחדשות של העור מאטה את קצב פעילותה ומרכיבים חיוניים ששומרים על המראה הצעיר הולכים ומידלדלים כתוצאה מהגיל שעולה. במקביל, העור מתקשה לספוג את הרמות הגבוהות של הוויטמינים, מינרלים ולחות הנחוצים להפעלת מנגנוני ההתחדשות וההגנה”.
בעשור השישי של החיים קצב ירידת האסטרוגן בגוף מגיע לשיא וכתוצאה מכך חלה ירידה גם בייצור החלבונים החשובים למרקם העור ולאלסטיות שלו: קולגן ואלסטין. התוצאה ניכרת על מרקם העור שמאבד את המוצקות שלו בעיקר בקווי המתאר של הפנים. העור ‘נופל’ ונראה  רפוי.

סתוית סבג אומרת שהפתרון נעוץ בראש ובראשונה בהזנה ולחות איכותיות, עשירות וממוקדות מטרה. בגיל 50+ יש להקפיד על בחירת קרמים בעלי מרקם עשיר המכילים מרכיבים פעילים ייעודים לטיפול בעור הבוגר. בכדי להגביר את הפעילות של הקרם יש להקפיד על ניקוי פנים בסבון פנים ייעודי המתאים לסוג העור ואשר יודע להתמודד עם היובש האופייני לגיל 50.
לא משנה מה עשית עד כה, בגיל 30 ואפילו 40, אם עד עכשיו דילגת על שלבים מסויימים בשגרת הטיפוח, בגיל 50 – הגיע הזמן להקפיד על כל שלב ושלב מבלי לדלג על אף אחד מהם. כן, זה לוקח יותר זמן ומצריך מעט מאמץ אבל התוצאות שוות את זה.

בגיל 50 את צריכה להתחיל במריחת סרום על כל הפנים, למרוח קרם עיניים, קרם יום, מקדם הגנה ובלילה להחליף את קרם היום בקרם לילה איכותי. בנוסף, יש להוסיף מסכת טיפוח טובה ולהשתמש בה לפחות אחת לשבוע.
קרם יום 55+  של קרליין הוא קרם רב תועלתי שפותח במיוחד לעור הבוגר המתמודד עם סימני הגיל והזמן. הקרם מכיל ריכוז גבוה של מרכיבים חיוניים כמו סידן, מינרלים, פיטו אסטרוגנים, פפטידים וחמאת שיאה המעניקים לעור את כל ההזנה, החיזוק והמיצוק אשר דרושים לעור במטרה לשמור עליו מוצק וחלק.

הקרם נותן מענה מיידי לצרכי העור הבוגר – הוא מועשר בסידן זמין המשולב בקומפלקס מינרלים של אבץ ומגנזיום. המינרלים מחזקים את כל המערכת התומכת של העור ומאפשרים לו לתפקד בצורה אופטימלית. הקרם מכיל בנוסף רמה גבוהה של מרכיבי לחות יעילים המעשירים את העור בלחות זמינה ומיידית כמו חמאת שיאה וחומצה היאלורונית, פפטידים יחודיים מסייעים למיצוק העור, עידון ומניעת קמטים, איזופלאבונים (פיטו-אסטרוגן) ממקור צמחי, המדמים את פעילות הורמון האסטרוגן (היורד באופן חד לאחר גיל 50) ועוזרים לשמור על מוצקות וגמישות ומונעים את הרפיון המאפיין עור בוגר.

בנוסף לכל אלה, הפורמולה של הקרם מכילה SPF30 – מסנני קרינה מהדור החדש אשר מעניקים לעור הגנה מלאה ורחבה מפני כל סוגי הקרינה ועומדים  בתקן האירופאי המחמיר.