2022-09-29T11:00:32+03:00

הצבע הסגול הוא אחד הצבעים הכי מפתים שיש – הוא סקסי, הוא מתוחכם, הוא עמוק ומי שבוחרת בו מעבירה את המסר שהיא ללא ספק אישה דומיננטית עם בטחון עצמי ותחכום.

החורף נראה את הצבע הסגול בכל מקום – בקולקציות האופנה ובקולקציות האיפור. סקירה קצרה במגזינים בינלאומיים תגלה שהם כבר עמוסים במראות חורף עם שפתונים סגלגלים, כמו הצבע של השפתון שעל הדוגמנית בתמונה. על מדפי האיפור של קרליין הסגול חוגג כגוון המושלם של העונה, פאלטת צלליות בגוונים סגולים, שפתון מאט  ואפילו עפרונות שפתיים ומסקרה בגוון החם.

כשאת מתאפרת בגוונים סגולים את יכולה לבחור אחד משני לוקים. הראשון,  טוטאל לוק סגול שיתאים למראה נועז ודומיננטי שאי אפשר לפספס או להתעלם ממנו, או לבחור להדגיש חלק אחד בפנים בסגול עז כמו השפתיים או העיניים.

כדי להתאפר באחת משתי הדרכים התחילי בבחירת פלטת צלליות שיש בה מנעד של גווני סגול ובחרי את הצבע הדומיננטי ולפי צבע העיניים שלך. למשל, לעיניים כחולות או ירוקות יחמיאו במיוחד גוונים כהים של סגול ולעיניים חומות מוטב להתאים גוונים יותר בהירים של סגול.

טיפ: אפשר למרוח את הצלליות כל אחת בנפרד ואפשר לשלב ביניהן ואף ליצור מראה מעושן ודרמטי עם הגוונים הכהים יותר של הסגול.

משלימים את איפור העיניים עם מסקרה סגולה. אחרי שסיימנו את איפור העיניים אפשר להמשיך עם הגוון הסגול גם לשפתיים או להשאיר את השפתיים במראה טבעי ונקי. בשנים האחרונות עולם האיפור שבר את הכללים ואת בהחלט יכולה להשלים את הטוטאל לוק בשפתון סגול.

אם את לא מרגישה שאת מספיק נועזת בכדי להתאפר בצבעי סגול על כל הפנים, זה ממש לא אומר שאת צריכה לוותר על הגוון האופנתי. את יכולה לבחור להשתמש בנגיעות של צבע על הציפורניים עם לק סגול מטאלי או פסטל, להחליף את המסקרה השחורה במסקרה סגולה, להשתמש בגלוס עם תת-גוון סגול או לתחום עיניים ושפתיים עם עיפרון שפתיים סגול.

זיוית יקיר, מנהלת תחום האיפור בקרליין מגלה סוד שמור של מאפרים מקצועיים: "עיפרון שפתיים בגוון סגול יכול בהחלט להתאים לאיפור העיניים. אפשר להשתמש בו ללא פחד גם סביב העיניים  כי הפורמולה דומה, עברה בדיקות היפואלרגניות ואינה גורמת לרגישות באיזור העיניים".

צילום: דניאל קמינסקי