2022-09-29T10:58:45+03:00

זה לא פשוט למצוא מוצרי איפור שיאפשרו לך לשרוד בהצלחה את השעות הארוכות מחוץ לבית. אז את קמה בבוקר, מתאפרת ביסודיות ומקווה שזה יישאר כך למשך שעות רבות, רק בשביל לצאת החוצה ולהיתקל במציאות פחות אופטימלית, או במילים אחרות: בקיץ הישראלי. ואז האיפור קצת נוזל, הפגמים כבר לא מכוסים היטב והדבר האחרון שמתחשק לך לעשות זה להציץ במראה.

נכון, החופש הגדול אומנם כבר מאחורינו, אבל הקיץ ההביל עוד לגמרי כאן. תיכף גם מתחילה תקופת החגים, עם הסידורים, הקניות, הבישולים והג'ינגולים האינסופיים בין הקריירה לבית, ובעומס שכזה – היכולת לשמור על לוק מוקפד ומטופח מתמוססת. ממש כמו האיפור שלך.

אז בהנחה שלפניך עוד לא מעט שעות מחוץ לבית – בים, בארוחת חג מתמשכת, בטיול משפחתי או סתם בעבודה, בחרנו עבורך 5 מוצרי איפור איכותיים ועמידים במיוחד:

מראה פנים מוקפד מתחיל במייק-אפ טוב; כזה שמונע ברק שומני, מעניק לעור הפנים כיסוי מלא ומסתיר פגמים וקמטים. אלו בדיוק היתרונות של מייק-אפ Stay Long של קרליין,

המספק מענה רענן ומחמיא למי שסובלת מעור שומני וצריכה בסיס שלא מייבש את העור. מלבד העובדה שהתכשיר כולל מסנני קרינה, מייק-אפ Stay Long מכיל פיגמנטים המבטיחים עמידות למשך 18 שעות ובכל תנאי אקלים, לצד מרכיבי לחות עשירים.

לרכישה>>

 

אם את רוצה שפתון שיאפשר לך לנשק את כל קרובי המשפחה, לנהל ישיבה בעבודה, לאכול ללא היסוס ועדיין לשמור על שפתיים מלאות צבע, שפתון Color Matt הוא המוצר האידיאלי עבורך. שפתון קולור מאט נהנה ממרקם קטיפתי, מתקבע למשך שעות ארוכות ויעניק לשפתייך מראה מאט ועמיד תוך שניות.

לרכישה>>


 לפעמים, שפתון סטנדרטי זה לא מספיק ומה שבאמת בא לך זה ללכת על המראה הזוהר. ובכן, במקרים כאלה, שפתון עמיד וגלוס Everlast הוא בחירה מצוינת. למעשה מדובר בשפתון דו-צדדי: צד אחד מכיל שפתון צבע המתקבע לאחר הייבוש על השפתיים ולא נמרח, ואילו הצד השני מכיל ליפ-גלוס מבריק, שייתן את הטאץ' הבוהק שאת מחפשת.

לרכישה>>


לא חשבת שנזניח את אזור העיניים, נכון? כי גם בגזרה הזו יש לנו מוצר איפור מומלץ: אייליינר ג'ל Inkliner Gel, המגיע במרקם ג'ל חדשני. פורמולת הג'ל הייחודית מעניקה יכולת מריחה קלה ומדויקת, שאף ניתנת לטשטוש כצללית ומתקבעת על העפעף במהירות, ומעבר לכך – היא עמידה ל-24 שעות, מבלי לדהות או להימרח.

לרכישה>>

ורגע לפני שאת מתחילה את היום העסוק שלך, ועל מנת שתצאי מהבית בביטחון מלא, כדאי שתכירי גם את ה-Makeup Finishing Spray שלנו, שמקבע כל סוג איפור ושומר על רעננות עור הפנים, בכל שעות היום ובכל מזג אוויר. איך? הודות לשכבת הגנה מיקרוסקופית ששומרת על חיוניות וגוון הפיגמנטים, מונעת זליגת איפור ומעניקה מראה פנים חלק ומושלם. וזה למעשה כל מה שרצית מראש, לא ככה?

לרכישה>>